(Android) Music Player Pro
510°

(Android) Music Player Pro

Redaktion 8
Redaktion
eingestellt am 14. Apr
Top bewertet, Abertausende in Summe bei 4,7 aus 5 Sterne. Für Lau kann man also schon mal reinschauen. Keine Werbung, keine In-App-Käufe



Music Player Pro is one of the best app for music and audio player for Android
By using music player, you can listen to all audio file types. Play your favorite music mp3 and others files!

Features:
- Play local music
- 4 tabs: songs, music, album, artist, genres...
- Search all songs. Music Library wide search. Find all your music never been so easy.
- Beautiful designed, beautiful user interface
- Graphic equalizer
- Home screen widgets
- Favorites and playlists. Custom Playlist
- Play any artist, album, or playlist on shuffle mode
- Play any song, any time on any device--mobile, tablet, or your computer
- Hight quality.
- Plays mp3, ogg, flac, wav, mp4/m4a (incl. alac), ape, wv, tta, mpc, aiff, m3u, m3u8, pls, wpl playlists...
- Play, pause, stop, replay...
- Plays songs from folders and from own library
- Dynamic queue
- Lyrics support, including lyrics search via musiXmatch plugin
- Embed and standalone .cue files support
- Download missing album art
- Custom visual themes, lot of skins available on play screen
- Headset support, automatic resume on headset and/or BT connection
- Scrobbling
- Tag editor
- Set time for sleeping
- Edit mp3, sound files (coming soon)
Let's download mp3 player, music player right now. The application will bring you great feeling.
Not waste your time when downloading the music player
Zusätzliche Info
8 Kommentare
Danke, gefällt mir.
Mit "Aktie" ist übrigens "Teilen" gemeint (suboptimale Übersetzung vom engl. "share") ;-)
Empfehle Pi Music Player, immer gratis.
sparefroh1vor 53 m

Empfehle Pi Music Player, immer gratis.


Aber einige nervige Features und werbung... Bin dann dich würde auf Google play music umgestiegen...
Vlc player geht auch, nutz ich zb am iphone
Also es ist auf jedenfall besser als mein Standart Musik Player , danke super deal!
Vielleicht eine blöde Frage, aber wenn ich den installiere, gehört er mir dann immer bzw. was ist wenn ich ein neues Handy habe und die Apps neu installiere?
SilentBobvor 14 m

Vielleicht eine blöde Frage, aber wenn ich den installiere, gehört er mir d …Vielleicht eine blöde Frage, aber wenn ich den installiere, gehört er mir dann immer bzw. was ist wenn ich ein neues Handy habe und die Apps neu installiere?



Sollte in deiner Bibliothek bleiben. Deshalb zahlt es sich auch dann aus den Install-Button zu klicken, auch wenn man die App vielleicht nicht unmittelbar braucht.
Bearbeitet von: "Brosef" 14. April
Black Player
Dein Kommentar
Avatar
@
    Text

    Top-Händler